30 november 2020

maskivastaste kaitseks

Nagu tänaseks teada, korraldas grupp inimesi meeleavalduse maskide kohustusliku kandmise vastu. Nende tegevusele anti hinnanguid enne üritust ja ka pärast seda. Mina antud hetkel, annan hinnanguid hinnangute andjatele. Ärge solvuge, ma palun - aga hellitama see kord ei hakka.

Et oleks kohe algusest teada minu isiklik seisukoht maskide tõhususse, siis olen minule teada oleva teabe alusel veendunud, et mitte ükski mask ei kaitse meid 100%. Küll aga pidurdavad maskid piisknakkuse levikut vastavalt maski omadustele ja muudele selle kasutamisega seotud asjaoludele. Elik, ma ise kasutan maski ühistranspordis, poes ja teistes avalikes kohtades, kus on oht sisse hingata kellegi teise poolt välja hingatud piisakest. Ühtlasi kasutan maski, kuna olen teadlik, et võin olla nakkusohtlik ise seda teadmata. Töö juures, kus kaastöötajad on loetavad ühe käe sõrmedel, ma maski ei kasuta. Seda kahel põhjusel: esiteks töö iseloom ei võimalda seda (füüsiline töö), teiseks usaldan töökaaslasi, et ka nemad väljaspool tööd käituvad vastutustundlikult.

Nonii, hakkame siis pihta. 

Hädaolukorra juht Urmas Sule ütles, et 'demokraatia lubab olla keskmisest rumalam'. Ahah, ahsoo, et kui mina protesteerin kohustusliku maskikandmise vastu, kuna see on seadusetu, siis olen keskmisest rumalam? Aitäh hinnangu eest. Lubage vastanduda: võin olla küll saamatu meditsiinis, ent kodanike õiguste ja õigusriigi põhimõtetes teen sulle pika puuga ära.

Järgmine tegelane, kelle kallal ma võtta kavatsen, on nii vanuse kui positsiooni võrra mitme astme võrra eelnevast madalamal. Vanuse tõttu ma ise andestaks talle ehk kõik, ent positsioon ei anna selleks võimalust. 

Tegelaseks Taavi Libe, kes meeleavaldusel osalejatele tähenduslikke küsimusi esitas, et kust nad oma teabe omandasid. Ah, et Popov polegi sinu autoriteet? Mingi SinuToru hoopis. 

Taavi Libe, endale teada oleva info kohaselt käitus nagu pühak ennemuiste - mina pole milleski süüdi. Päriselt või? Mis siis kui pereisa nakatub. Ja sina tahtsid lihtsalt põrutavat uudisnuppu. Mis siis kui lapse isa nakatub; mis siis kui lapse isa sureb. Jääd sa siis endale kindlaks, et mina teda ometi ei nakatanud? Olgu selle Taaviga kuidas on, küllap on elul talle mõndagi varuks. 

Mis ma tahan öelda: meie inforuumid on erinevad, meie järeldused on erinevad. Mind sügavalt puudutab hinnang 'rumalad', inimeste kohta, kes päevast päeva tööd rügavad ja makse maksavad. Ütelda nende kohta 'rumalad', kuna nad pole kursis, või pole nõus Popovi seisukohtadega, on rumalus.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar