02 juuli 2017

Tormide kiuste, #minajään

Käimas on parasjagu Eesti noorte tantsu ja laulupidu. Mis mul öelda, meeleolud ülevad. Pole sellist tunnet olnud mõnda aega. Silm on märg.

Pean tunnustama peo sõnumit - mina jään. Kes siis kuidas seda sõnastab, et jään kohale, või jään südames ja mõtetes. Selgemaks saab see, et Eesti on suurem kui pisike maalapp läänemere ääres.

Olles käinud ka punk laulupeol, tajusin teatavat sarnasust. Ja mulle meeldib see. Pisut vastuhakku, omaette otsustamist, mida enamat ma noortelt üldse oodata saaks. Et mis mõttes, et pidu jääb ära - ei jää.

Pigem näen siin 'päris' laulupeo jätkumise ohtu - noored võtavad asja üle. Kas see just õnnetusena kirja panna, on iseküsimus. 

Mis mul öelda, noored, täna te tantsite ja laulate, homme olete riigikogus, otsustamas tähtsamaid asju. Julgust teile. Lööge need kuivikud ja karjääritädid minema. See on teie aeg.


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar