07 august 2019

mis nüüd juhtuma hakkab..

pmst tegin otsuse, et sõltumata sellest, mida perekond Helme ka suust välja ei ajaks, vaikib minu blogi nende tegemistest vähemalt pooleks aastaks.

Jah just, ei heakskiitu, ei vastuväidet, ei midagi, lihtsalt vaikus. Mõistan, et 'vabal' ajakirjandusel sedavõrd suurt vabadust pole. Ma mõtlen, et kui president ütleb, et tahab rääkida Eesti rahvaga, siis ilmselt seda tal võimaldataks. Aga minister, kes ei viitsi isegi tööl käia, no kuulge.

Siinkohal üleskutse kõigile vabadele ja vähem vabadele; kui olud just ei sunni, siis ju ei pea. Nimetatud perekonnal, madisonil ja perede viimasel tõsisel kaitsjal on olemas kõik võimalused oma häält kuuldavaks teha, nõnda nagu minulgi. 

Ma mõtlen ja meenutan, et vaid vähekest aega tagasi oli meil kodanikuühiskond. Ohjah, neid on päris palju, Delfi kommentaariumites lausa ülemäära palju. Aga tehkem eksperiment, kus järgmine kuu ei avaldata perekond Helme suust muid, kui ametlikke teadaandeid, ja üksnes juhuse valitud kodaniku arvamus ja selle analüüs. Ma eeldan, et kodanik ise jääb puutumata ja vaidlusse läheb üksnes tema idee ja seda toetavad argumendid.

Enne kui Helmed proteste esitavad - teil on müriaad sotsiaal meediat oma ideede levitamiseks; keegi pole mulle kätt ette seadnud ja ma loodan, et teilegi mitte. Seega, enne kui uksi paugutama hakkate, et 'mina olen ometigi minister', meenutan teile, et 'mina olen ometigi kodanik'.

Mulle võib mõni Helme idee täna meeldida ja teine mitte meeldida. Ja homme võib täitsa vastupidi olla. Ja olgu see veel kord ja valjult rõhutatud - ma pole allutatud partei sisekorrale. Ma olen vaba kodanik.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar