29 august 2019

kui tegusa mehe jõud raugeb

Õhtuleht, mis muidu üdini kollane, avaldas artikli, mis räägib sootuks teisest värvist. Palju koledamast värvist.

Nimelt on endas leidnud tahtmist ning jaksu 40+ isa randasid rämpsust puhastada. Paraku on rämps suurem kui mees. Ja ühel hetkel sai mehe ramm otsa. link

Ma pean siinjuures olema aus nii enda laste, kui teiste samavanuste noorte suhtes - jah, mina olen olnud osaline teie keskkonna täis pasandamises. Vabanduseks võin üksnes seda ütelda, et ma ei adunud ega teadnud, mis tagajärgi minu tegevus või selle puudumine endaga kaasa toob. Või, olgem korrektsed - mind ei huvitanud kah väga.

Sinna perioodi mahub ka aeg, mil nii mina kui mitmed mu usukaaslased uskusime, et jah, maailm lähebki hukka, aga siis tuleb Jeesus tagasi ja kõik õiged võetakse taevasse. Ja kõik uskmatud jäävad siia oma patu tagajärgi nautima. Kõlab nagu plaan.

Üks kahest: kas on Jeesusel äratuskell katki, või on Taevasel Isal veel suurem ja ägedam plaan. Andke tuld pühaisad, andke tuld.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar